środa, 23 września 2015

:-) kolejny udany zakup - Ever After High

... tak na szybko pochwalę się nową zdobyczą ;-)))
 Miała być jedna szt z Everek  , ale byłaby samotna - i jest kolejna - na razie 'zapudełkowana' , ale wkrótce w nowych ubrankach - już się robią pomalutku:-) sterta pomysłów piętrzy się na moim stole warsztatowym , tylko czasu na realizacje wiecznie brakuje .
- kiedyś strzelę fotkę mojemu warsztatowi i artystycznemu nieładowi tam panującemu , tak poglądowo w jakich warunkach pracuje mi się najlepiej :-D





.... i już mam dwie  - jedna ładniejsza od drugiej. 
Hmmm, coś czuje ,że to tak się nie skończy !!!
d.

3 komentarze:

  1. Gratuluję, wygląda prześlicznie :) Pewnie jej strasznie ciasno w tym pudełku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jej nie jest ciasno :-)
      No i lada dzień powiększy się moja drużyna everek - nie mogłam sie oprzeć i będzie i facet ;-D

      Usuń
  2. chętnie podejrzę warsztat pracy ;P

    OdpowiedzUsuń