czwartek, 5 maja 2016

Nowości - fashionistas - nowe ciałka .

Witajcie .
 Tak na szybciutko zrobiłam kilka fotek.
 Miałam nie , ale nie mogłam się oprzeć tym nowym sylwetkom barbiowatych.
Ale żeby nie było za łatwo , zapragnęłam takich trudniej dostępnych modeli .
 Widziałam na Waszych blogach grubaskę blondi , wysoką bladolicą , drobniutkie 2 rodzaje i multum tych "tradycyjnych" .
Wybór duuuży !


A ja skusiłam się na blond tall-ciałko .



... i śniadą curvy-ciałko .



Więcej fotek wkrótce .
 Miłej nocki .
 d.


5 komentarzy:

  1. O Mammma Mia! jakie cudowności! Gdzież to zostało zdobyte? Ja jeszcze tych modeli nie widziałam w sklepach. Gratuluję zdobyczy, bo są cuuudne. Szczególnie zachwyca mnie panna okrąglutka. Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na więcej fotek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przecudowne! Czekam na więcej zdjęć, zwłaszcza tej drugiej, śniadej piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz pęknę z zazdrości o te twoje fashionistki

    OdpowiedzUsuń